SaMi eshkh!

































ღ♂بےا تۅ ےﮧ כּف๛ے تازﮧ ڪכּ♀ ღ

☺وِبلــاگــی شیـــکـ وَ پُُر از مطلبـ~☺

منـــ به دستـه ی اول حق میدمـــ شمـا چی؟؟؟!

 



نظرات شما عزیزان:

پارمیدا
ساعت14:08---11 اسفند 1392
قشنگ وبلاگت باران جون
ولی من از عشق عاشقی متنفرم


انیتا
ساعت18:04---11 دی 1392
بهت حق میدم که عاشقمی خخخخخخ
پاسخ:خه خه خه خه،کی گفته من عاشقه توئَم آخه؟؟؟


atefeh
ساعت16:24---31 شهريور 1392
من جزء دسته دوم هستم
پاسخ:بابــــــــــــــــــا در اینکه شما خوبی شکی نیس خخخخ


BaRaN
ساعت16:17---31 شهريور 1392
باوشه میبخشمت
پاسخ:باید میبخشیدی گلمــــ:)) خخخخخخخخ


BaRaN
ساعت14:43---31 شهريور 1392
داری آهنگ عشخه منو مسخره میکنی ؟؟؟



آخرین بارت باشه ها خخخخخخخخ

من یه دوونم وقتشه عاقل شم خخخ
پاسخ:عسیسم من مسخـره نکردم...بعدشم من خودم عاشقه آهنگاشم خعلی صداش قشنگه!:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 30 شهريور 1392سـاعت 23:31 نويسنده ÑίĻØⓞ| |

MiSs-ROYA